FELLOWSHIP/SMALL GROUPS 磐石教会有适合各个人生阶段的团契和小组,欢迎和我们一起体验在主里成为家人的美好! We welcome you to join a small group to build up a connection, to grow in faith and to experience God's love from the SCCAC church family!

研究生团契

Graduate Fellowship

每周五6:30PM在教堂享用丰富的家乡菜晚餐,分享信仰及生活上的点滴。这里是一个有恩典有真理的地方,是一个温暖的家,一个珍贵的角落,欢迎研究生和同龄的青年人们在这里落脚,收获友谊、喜悦、希望,以及神的爱和祝福! 联络 Contact: euhelin@gmail.com

Read More  

本科生心家团契

Home of Hearts (HOH)

心家团契是由在PSU就读的本科生所组成,每周五6:30PM在教堂一起晚餐、聊天、嗨歌、讨论信仰或学习上的困扰、生活点滴等,在上帝爱的氛围中,体验家的温暖。本科生们,欢迎你加入这个心灵的家园! 联络 Contact: euhelin@gmail.com

Read More  

家庭团契小组

Family Groups

家庭团契小组包括适合从孩子年幼到空巢期的家庭,欢迎加入!

Read More  

周间团契小组

Mid-week Groups

在周间有特别适合幼儿妈妈们和长辈 的小组,欢迎参加!

Read More  

English Small Group

英语成人小组 College and Beyond

Whether you are PSU students, or work in State College, you will find SCCAC a warm and welcoming spiritual home...Come grow in Christ with us!

Read More